Prečo lyže servisovať?
Každé jedny lyže potrebujú pravidelný servis. Aj keď sa táto pravidelnosť nedá presne definovať, čiže sa nedá všeobecne určiť ako často, obecné pravidlo hovorí, že na veľký servis by lyže mali ísť po každej väčšej záťaži. Príkladom väčšej záťaže sú zlé snehové podmienky, kde často dochádza k poškrabaniu sklznice a otupovaniu hrán. Ďalším príkladom väčšej záťaže je zmrznutý sneh na svahu, kde dochádza veľmi rýchlo k otupovaniu hrán lyží, po čom by mal nasledovať aspoň malý servis. Všeobecne však platí, že servisná prevencia vám zabezpečí dlhú živostnosť lyží.
Pri brúsení sklznice je veľmi dôležité, aby tento proces prebiehal šetrne. Naše stroje sú vybavené keramickým brúsnym pásom, kde je táto podmienka splnená. Šetrným brúsením dochádza k odstaňovaniu iba potrebnej vrstvy sklznice, čo samozrejme predlžuje životnosť samotnej lyže. To iste platí aj o brúsení hrany lyže, kde používame výlučne keramicko-diamantové kotúče.
Po každej jednej sezóne je nutné nechať lyže pripraviť na uskladnenie a ďalšiu sezónu. Lyže by sa mali odkladať napustené voskom na chladnom, suchom a tmavom mieste. Je to prevencia pred koróziou kovových častí lyží a iných degeneratívnych zmien, ktoré by bez servisu mohli vaše lyže postihnúť. Nie menej dôležité je povoľovanie pružín viazania, aby systém nebol zaťažovaný mimo sezónu zbytočne.

Prečo lyže servisovať pri nás?
Iba správne nastavené viazanie, ostré hrany lyže, dobre udržiavaná sklznica s vhodnou štruktúrou a správnym voskovaním vám môžu ponúknuť ten najlepší zážitok z lyžovania a bezpečný návrat domov. Náš servis vám ponúka:
- Modernú dielňu
- Profesionálny tím
- Férovú cenu
- Expresnú podporu
- Garanciu
Ako postupovať?
Volajte 0903 706 222, píšte info@centralservis.sk, ale hlavne sa u nás na Pezinskej 51 v Senci zastavte.
Prineste nám vaše lyže priamo do servisu na Pezinskú 51 v Senci. Keď budeme vedieť vašu predstavu o servisnom úkone, dohodneme si postup, cenu a termín odovzdania. Ak žiadnu predstavu nemáte, radi vám poskytneme komplexné informácie, aby ste sa vedeli sami rozhodnúť.
Ak to bude v tej chvíli možné, pustíme sa hneď do práce a vy môžte počkať pri čaji alebo káve v našom servise. Ak bude servisný úkon zložitejší, radi vám vaše lyže odovzdáme na dohodnutý termín, o čom vás budeme informovať dohodnutým spôsobom (Mobil, SMS, E-mail).
Ak ste boli s našimi službami spokojný, budeme radi, keď o nás poviete svojim blízkym. Radi sa postaráme o lyže aj im.